Czy 18 lat to dużo? Na pewno wiele się zmieniło w tym okresie – zarówno w branży PR jak i poza nią. 18 lat temu nie było jeszcze Facebooka. Mało kto słyszał o Elonie Musku czy Jeffie Bezosie. Na rynku telefonów komórkowych nadal dominowała Nokia, ponieważ nikt jeszcze nie korzystał z iPhone’ów. Wraz z rozwojem technologii i wzrostem jej popularności, zmieniły się zachowania ludzi, a pod ich wpływem ewoluowały potrzeby i oczekiwania klientów. Istnieje jednak kilka rzeczy, które pozostały niezmienne pomimo upływu czasu. W Omega Communication niezmiennie towarzyszy nam radość z codziennej pracy i chęć do działania. Z optymizmem patrzymy w przyszłość. Dziś, jako nowy członek Związku Firm Public Relations, możemy z satysfakcją powiedzieć, że osiągnęliśmy wiele, a w gronie naszych obecnych klientów jest kilka firm, które były z nami niemalże od samego początku tej “podróży”. 18 lat to sporo, ale najważniejsze, że wciąż mamy apetyt na więcej.