Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/themes/hindNew/single-mgt_portfolio.php on line 132
feature
15 lat YTONG w Polsce

– innowacje i energooszczędność

Rezultaty dla marki Ytong

Dobrze zaplanowany i konsekwentnie zrealizowany program PR na 15.-lecie marki Ytong przyniósł konkretne rezultaty:

  • Wzmocnienie powiązania marki Ytong z energooszczędnością i innowacyjnością
  • Wysoki zasięg w mediach dzięki wartościowym merytorycznie materiałom
  • Wzmocnienie relacji i zaangażowania wśród najbliższych grup docelowych, w tym ekspertów i pracowników (działania w Ostrołęce)
  • Rozłożenie działań w czasie dało możliwość długofalowej obecności w mediach

Rola Omega Communication

Omega Communication była odpowiedzialna za koncepcję całej kampanii i kompleksową realizację wszystkich inicjatyw, włączając relacje z mediami i organizację wydarzeń.

YTONG

15 lat YTONG w Polsce
– innowacje i energooszczędność

Marzec-październik 2010

Jubileusze nie są tematem łatwym z punktu widzenia komunikacji. Narzuca się schematyczne podejście i chęć opowiedzenia o wszystkich osiągnięciach. Tym razem było inaczej. Marka Ytong, mimo 15 lat na polskim rynku i ogromu doświadczeń i profesjonalizmu, jest marką młodą i dynamiczną. I takie też miało być 15-lecie – podkreślające innowacje, energooszczędność materiałów i gotowość na przyszłe wyzwania i wymagania klientów.

Zaczynamy lokalnie, czyli Dzień Otwarty
w fabryce YTONG w Ostrołęce

10 kwietnia 2010

Z okazji 15.-lecia Ytong otworzył drzwi swojej fabryki dla wszystkich, którzy chcieli sprawdzić na własne oczy jak produkowane są innowacyjne i energooszczędne bloczki. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również prezentacje poświęcone zagadnieniom związanym z budową domu oraz indywidualne porady ekspertów. Dzień Otwarty zapowiadany był w lokalnych mediach, ważną rolę w komunikacji wydarzenia spełnili również pracownicy fabryki.

Wybiegamy w przyszłość
- badanie „YTONG: Dom 2020”

10 kwietnia 2010

Takie podejście wspierał raport „Ytong: Dom 2020”, odpowiadający na pytania: jaki jest wymarzony dom dla młodych, co będzie najważniejsze przy budowie domu w 2020 roku? Respondenci – studenci kierunków budowlanych, przyszli właściciele domów i mieszkań, a także przyszli liderzy opinii – uznali, że wiodącym trendem będzie budownictwo energooszczędne, a najbardziej przyszłościowe są materiały o dobrych parametrach cieplnych oraz rozwiązania przyjazne środowisku.

Debata podczas konferencji prasowej

20 kwietnia 2010

Wyniki raportu stały się podstawą debaty ekspertów podczas spotkania prasowego 20 kwietnia w warszawskim hotelu Hilton. Zaproszenie do mediów miało formę trzykrotnego teasera: YTONG 1995, YTONG 2000, YTONG 2005 – każdorazowo zostały wyróżnione najciekawsze wydarzenia dotyczące YTONG oraz rynku budowlanego z danego okresu. Konferencja była również okazją do podsumowania głównych wydarzeń – zarówno z życia firmy, jak i z rynku budowlanego w Polsce. W spotkaniu wzięły udział media rynku budowlanego, komunikacja została rozszerzona poprzez dostarczenie materiału prasowego szerokiej grupie dziennikarzy oraz liczne kontakty indywidualne w kolejnych miesiącach.

Wieczorna gala w Teatrze Roma

20 kwietnia 2010

Tego samego dnia przedstawiciele firmy podziękowali swoim klientom, firmom współpracującym i wszystkim osobom szczególnie związanym z marką Ytong podczas uroczystej gali w Teatrze Roma. Atrakcją wieczoru był spektakl „Upiór w Operze”. Pojawił się również urodzinowy tort w kształcie bloczka Ytong.

Energetyczny Konkurs Wiedzy

Październik 2010

Ytong to marka, która od początku edukuje inwestorów. Szereg podejmowanych działań pomaga budować lepiej i bardziej energooszczędnie. W nurt edukacyjny wpisywał się Energetyczny Konkurs Wiedzy ogłoszony w internecie. Pytania dotyczyły zarówno ogólnej wiedzy o budowaniu i właściwościach materiałów budowlanych, jak i historii marki czy ważnych wydarzeń związanych z działalnością firmy oraz właściwości bloczków. Do wygrania – zestaw gadżetów Ytong.