Omega Communication – agencja PR i komunikacji marketingowej. Tworzymy i realizujemy kompleksowe kampanie komunikacyjne. Efektywnie łączymy narzędzia, kanały i środki przekazu, tak aby zapewnić skuteczne osiąganie celów naszych klientów. Z naszymi klientami pracujemy długofalowo, niejednokrotnie zaczynając od małego projektu i wspólnie rozwijając coraz bardziej skomplikowane programy. Zmieniające postrzeganie marek i wspierające biznes.

Komunikacja? Porozmawiajmy!

www.communication.pl

 

Omega Communication poszukuje osoby na stanowisko: asystent – obsługa biura

 

Co Cię czeka:
• Wsparcie w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania biura i obiegu dokumentów wewnątrz firmy
• Wsparcie w zakresie obiegu faktur – weryfikacja, koordynacja zatwierdzeń, wsparcie w przygotowaniu dokumentów dla księgowości
• Dbanie o wizerunek i wygląd biura
• Obsługa gości biznesowych oraz przygotowywanie spotkań
• Dbanie o zaopatrzenie i dostępność materiałów biurowych i spożywczych
• Zgłaszanie usterek, umawianie napraw i serwisów
• Organizacja i rozliczanie podróży służbowych (zakup biletów, rezerwacja noclegów)
• Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników
• Tworzenie zestawień, raportów, baz danych, opracowywanie prezentacji (power point)
• Wsparcie w organizacji i obsłudze wydarzeń (w tym wydarzenia wyjazdowe)

 

Czego oczekujemy:
• Doskonałej znajomości pakietu biurowego Microsoft (word, excel, power point)
• Skrupulatności, rzetelności w wykonywaniu zadań, dokładności
• Umiejętności zarządzania swoim czasem
• Dobrej współpracy w zespole
• Umiejętności godzenia różnych zadań
• Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
• Silnej motywacji własnej, łatwości komunikacji, wysokiej kultury osobistej

 

Oferujemy:
• Stabilną pracę w niepełnym wymiarze godzin (ok. 20 godzin tygodniowo, w zależności od bieżących potrzeb)
• Pracę w niewielkim, zgranym zespole
• Możliwość dostosowania godzin pracy

 

Prześlij swoje cv na adres kariera@communication.pl Dziękujemy!