Omega Communication – polityka antykorupcyjna
Niniejszy dokument określa podstawowe zasady w relacjach Omega Communication z pracownikami, współpracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, przedstawicielami opinii publicznej.
Korupcja oznacza wręczenie lub przyjęcie korzyści materialnej lub poza materialnej w zamian za wykonanie lub zaniechania wykonania określonych działań.
1.
Omega Communication działa zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem oraz dobrymi praktykami biznesowymi.
2.
Omega Communication nie toleruje korupcji w jakiejkolwiek jej formie.
3.
Omega Communication stosuje transparentny system rozliczeń z kontrahentami.
4.
Pracownicy Omega Communication zobowiązują się nie angażować bezpośrednio ani pośrednio w jakąkolwiek formę korupcji.
5.
Pracownicy Omega Communication zobowiązują się nie wręczać, nie oferować ani nie obiecywać korzyści majątkowych lub pozamaterialnych kontrahentom, potencjalnym kontrahentom, przedstawicielom administracji rządowej i samorządowej, dziennikarzom, przedstawicielom organizacji branżowych, przedstawicielom opinii publicznej w celu uzyskania wpływu na ich działania służbowe lub uzyskania nieuczciwej przewagi.
6.
Pracownicy Omega Communication zobowiązują się do przekazania informacji w przypadku zauważenia tego typu niedozwolonych praktyk. Osoba do kontaktu – Dorota Sapija, dsapija@communication.pl