Omega Communication – polityka kadrowa

Omega Communication dąży do tego aby zapewniać pracownikom optymalne warunki i atmosferę pracy przy jednoczesnym zachowaniu osiągania celów biznesowych. Niniejszy dokument określa podstawowe zasady w relacjach z pracownikami oraz kandydatami do pracy w Omega Communication.
1.
Omega Communication działa zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem oraz dobrymi praktykami biznesowymi.
2.
Omega Communication nie zatrudnia pracowników w wieku poniżej 18 roku życia.
3.
Omega Communication nie dyskryminuje pracowników zapewniając równe traktowanie bez względu na płeć, wiek, tożsamość i orientację seksualną, przekonania polityczne i religijne, kolor skóry, rasę, narodowość, pochodzenie etniczne, pochodzenie społeczne, niepełnosprawność.
4.
Omega Communication promuje postawę wzajemnego szacunku i dobrej, partnerskiej współpracy. Nie toleruje postaw i zachowania mających znamiona przemocy fizycznej lub psychicznej, molestowania seksualnego, dyskryminacji, poniżania.
5.
Omega Communication jasno przedstawia warunki pracy i wynagrodzenia zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Dokument do podglądu – Polityka_kadrowa